|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
შესავალი
|
თემას არა აქვს შესავალი
|
შესავალი ნაწილობრივ შეესაბამება თემას
|
შესავალი არის,
შეესაბამება თემას, მაგრამ არ იწვევს დაინტერესებას
|
შესავალი არის,
შეესაბამება თემას, იწვევს აუდიტორიის დაინტერესებას
|
შესავალი არის,
შეესაბამება თემას, იწვევს აუდიტორიის
დაინტერესებას და გამოირჩევა ორიგინალურობით
|
თემის
შერჩევა და წარმოჩენა
|
თემა წარმოადგენს სახელმძღვანელოდან გადაწერილ ინფორმაციას
|
თემა არის სახელმძღვანელოდან
ამოღებული და დამუშავებული
|
თემაში გამოყენებულია
სახელმძღვანელოს გარდა მცირე ინფორმაცია
სხვა წყაროებიდან
|
თემა დაწერილია სხვა
წყაროების გამოყენებით
|
თემა ორიგინალურია და მასში შემოქმედებითი მიდგომა
არის გამოკვეთილი
|
დასკვნა
|
არ არის
|
არის, მაგრამ არ არის
თემის შესაბამისი
|
არის მცირე დასკვნა
|
დასკვანა ხელს უწყობს
თემის შეჯამებას
|
დასკვანა ხელს უწყობს
თემის შეჯამებას და არის ორიგინალურად წარმოდგენილი
|
ვიზუალუ-რი მასალა
|
არის, მაგრამ თემის
შეუსაბამო
|
მასალაა არ უწყობს ხელს
მსმენელთა დაინტერესებას
|
მასალა ნაწილობრივ უწყობს
ხელს მსმენელა დაინტერესებას
|
მასალა უწყობს ხელს
მსმენელა დაინტერესებას.გამოყენებულია ისტ-ი
|
საინტერესო და ორიგინალური
მასალაა. გამოყენებულია ისტ-ი
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
თავისთვის საუბრობს
|
აქვს ფორმალური კონტაქტი
|
ცდილობს დაამყაროს კონტაქტი
|
აქვს აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
იყენებს ორიგინალურ
ხერხებს კონტაქტისთვის
|
კითხვებზე
პასუხი
|
ვერ პასუხობს კითხვებს
|
აქვს მცდელობა
|
ნაწილობრივ პასუხობს
|
პასუხობს კითხვებს
|
იძლევა სრულყოფილ და ორიგინალურ პასუხებს
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий